۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85404176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت کاشان:مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند

کاشان _ ایرنا _ امام جمعه موقت کاشان گفت:مردم با حضور پرشور پای صندوق رای حماسه ای دیگر خلق کرده و به دنیا اثبات خواهند کرد که همچنان پای آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی احتشام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود:نظرسنجی‌ها از روند رو به رشد مشارکت مردم در انتخابات حکایت دارد،مردم پای صندوق‌های رأی خواهند آمد چراکه نظام اسلامی از خون شهدا منشا گرفته و این این ملت همواره پای کار نظام هستند.

وی اظهار کرد:مسئولان بدانند مردم پای صندوق رأی امروز، فردا هم همان ملت هستند و باید هوای آن‌ها را داشته باشند

امام جمعه موقت کاشان در بخش دیگری از سخنانش افزود: توجه به بارش برف سنگین در هفته گذشته،شاهد مدیریت خوب مسئولان در کشور بودیم و این تلاش ها قابل ستایش است چراکه حادثه سختی روی نداد و موضوع به خوبی مدیریت شد.

حجت الاسلام احتشام گفت: همه مسئولان باید دستاورهای دولت و انقلاب اسلامی را به درستی برای مردم تبیین کنند، بانک جهانی اعلام کرد که اقتصاد ایران بیش‌از پنج درصد رشد داشته است که متأسفانه بعضی از کارگزاران به‌موقع نمی‌توانند دستاوردها را   برای مردم بیان  کنند تا طعم شیرین این پیشرفت ها چشیده شود، فقط خبر بد گرانی مرغ و تخم‌مرغ و گوشت را همه مردم می‌فهمند و این نیاز به تبیین توسط مسئولا ن دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha