۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85425070
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۷۲ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از آغاز طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) تاکنون پنج نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ علیرضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته از ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین، ۱۸ نفر در تصادفات جاده‌ای استان فوت کرده بودند که امسال این آمار کاهش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: بیشترین تصادفات فوتی در محورهای دیهوک - زیرکوه، شاهرخت – دیهوک، کرمان – بشرویه و ارسک – بیرجند رخ داده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: در این مدت تصادفات جرحی ۸۸ نفر بودند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۸۸ نفر بودند ۵۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون ۸۷ فقره تصادف خسارتی در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۰۶ فقره بود ۱۸ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ رضایی یادآور شد: کاهش تعداد متوفیان و مجروحان تصادفات جاده‌ای استان در سال جاری نشان دهنده این است که شدت تصادفات در خراسان جنوبی کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز شاهد افزایش سفرهای شبانه در جاده‌های استان هستیم که درخواست ما از مردم این است که سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha