۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85442175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ فقره تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی رخ داد

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبر: 85442175
۴۰ فقره تصادف  در جاده‌های خراسان جنوبی رخ داد
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در آخرین روز تعطیلات فروردین ۴۰ فقره تصادف جاده‌ای در استان به وقوع پیوست که تاکنون سه فوتی بر جا گذاشته و با توجه به وضعیت برخی مصدومان احتمال افزایش تعداد کشته‌ها زیاد است.

سرهنگ علیرضا رضایی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو در کیلومتر پنج محور فرعی چاهک موسویه به بیرجند ۲ نفر فوت و چهار نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در جاده سرچاه عماری - بصیران خوسف بر اثر واژگونی خودرو یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به موج پایانی سفرها جاده‌های استان با تردد پرحجم مواجه بوده و در برخی مناطق ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد در جاده‌های دوطرفه ترانزیتی استان سنگین است اظهار کرد: جاده‌ دیهوک - طبس، آرین شهر - قاین حدفاصل آرین شهر تا سه راهی روم، جاده فردوس - دیهوک حدفاصل سه راهی شهید زارع تا دیهوک تردد پر حجم و نیمه سنگین است.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: از ساعت ۱۴ امروز تا ۶ صبح فردا (شنبه) تردد وسایل نقلیه سنگین و کامیون به جز مواد فاسد شدنی و سوختی در جاده دیهوک - طبس ممنوع است.

وی گفت: همچنین در جاده طبس - یزد از ساعت ۱۲ شب تا پنج صبح فردا تردد وسایل نقلیه باربری ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی توصیه کرد که رانندگان در جاده‌های روستایی استان به ویژه شهرستان‌های زیرکوه، درمیان و سربیشه با توجه به آب بردگی حاشیه و شانه راه‌ها از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی افزود: چنانچه رانندگان در جاده‌های روستایی تردد دارند باید با احتیاط بیشتر برانند و با توجه به گل و لای ناشی از عبور سیلاب که به سطح راه‌ها آمده، در آبنماها دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha