۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85425145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۸ درصد ظرفیت قطار سنندج- تهران تکمیل است 

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در یک ماه اخیر، ۹۸ درصد ظرفیت قطار سنندج- تهران تکمیل شد، در حالیکه ضریب اشغال صندلی تا قبل از آن ۸۵ درصد بود.

به گزارش ایرنا، کیومرث حبیبی روز شنبه در جلسه شورای ترافیک کردستان با اشاره به پایش جاده‌های اصلی استان با ۸۵ دستگاه دوربین، اظهار کرد: در حال حاضر به ازای هر ۲۰ کیلومتر جاده اصلی در استان یک دوربین و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر از کل هشت‌ هزار کیلومتر مجموع جاده‌های اصلی و فرعی استان یک دوربین پایش فعال است.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای نصب ۱۰ دستگاه دوربین پایش دیگر تامین شده است، ادامه داد: نصب این دوربین‌ها نیازمند تامین زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

۹۸ درصد ظرفیت قطار سنندج- تهران تکمیل است 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: با وجود بارش‌های سنگین، قطعی‌های چندانی در استان رخ نداد و تنها یک مورد گسترده در بیجار طی ۲۹ اسفند پارسال به دلیل قطع فیبر نوری داشتیم.

آرام حیدری افزود: ۲ گشت فیبرنوری بصورت ۲۴ ساعته وضعیت ارتباطات را پایش می کنند.

وی گفت: تیمهای نگهداری اپراتورهای ایرانسل و همراه اول هم پیگیر رفع مشکلات و برقراری ارتباط پایدار هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در مسیر سنندج به مریوان، یکی از سایتها به سرقت رفته و در حال حاضر تنها در همین یک نقطه از این محور با مشکل مواجهیم که در تلاشیم تا مجدد راه‌اندازی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha