۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85425357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسافران نوروزی عکس از آثار تاریخی ورامین بیاندازند

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85425357
مسافران نوروزی عکس از آثار تاریخی ورامین بیاندازند

ورامین- ایرنا- رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: مسافران نوروزی می‌توانند هنگام بازدید از آثار تاریخی ورامین عکس خویش انداز (سلفی) انداخته و با ارسال آن به دفتر میراث فرهنگی ورامین، برنده جایزه شوند.

محمدرضا تاجیک روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان ورامین، یکی از مناطق تاریخی استان تهران و کشور به حساب می‌آید که در آن، صدها اثر تاریخی ثبت ملی شده منحصر به فرد خودنمایی می‌کند و همه ساله پذیرای مسافران نوروزی است که برای بازدید از این آثار، ورامین را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند.

ورامین علاوه بر آثار و محوطه‌های تاریخی، از طبیعتی بکر و منحصر به فرد برخوردار است که علاقمندان می‌توانند از امکانات پنج خانه بومگردی مستقر در روستاهای هدف گردشگری از جمله خاوه، احمدآباد کوزه‌گران، حصارحسن بیک و حصارگلی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری، ثبت تصاویر یادگاری از طبیعت است تا افراد، سال‌ها بعد با ورق زدن تصاویر، یادها را زنده کرده و خاطرات را یادآوری کنند از این رو، دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ورامین اقدام به برگزاری مسابقات تصاویر خویش‌انداز با آثار تاریخی این شهرستان کرده است.

تاجیک گفت: علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند حداکثر سه عکس با ثبت مشخصات نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، و در صور دانش‌آموز بودن پایه تحصیلی، نام مدرسه و شماره همراه را در پیام رسان ایتا به نام کاربری varamin۱۴۰۳@ ارسال نمایند.

وی گفت: نتیجه این مسابقه روز ۲۹ فروردین اعلام شده و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha