۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱
کد خبر: 85425362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۹ درصدی تردد در محورهای یزد

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱
کد خبر: 85425362
افزایش ۹ درصدی تردد در محورهای یزد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد از افزایش ۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار " عباسعلی بهدانی فرد " در محورورودی شهرستان بهاباد با چند تن از مسافران نوروزی که به این شهرستان سفرکرده اند گفت و گو کرد و افزود: وضعیت استان به لحاظ تردد در محورهای مواصلاتی ازشروع تعطیلات عید تا امروز محورها پرتردداست و این درصد ورودی یزد افزایش تردد داشته است.

وی ادامه داد: به رغم افزایش تردد بالا با کاهش ۴٣ درصدی جانباختگان مواجه بودیم، اما به جهت اینکه خودروها شتاب وسرعت بالایی در محورها دارند، ٢٠ درصد تصادفات جرحی در محورها افزایش داشته است که اقدامات لازم دربحث حوزه ترافیک و امنیت مردم دیده شده است.

این مسئول گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس درمحورهای مواصلاتی مستقر هستند که اگرکسی اخلالی در تردد وحوزه ترافیک ایجاد کرد توسط گشت‌های نامحسوس پلیس اعمال قانون وخودرو این افراد به پارکینگ هدایت وتا پایان تعطیلات توقیف خواهد بود.

بهدانی فرد از مردم خواست با توجه به اینکه محورهای استان یزد طولانی، کویری، بی روح وبی منظره و خسته کننده است واکثر تصادفات و واژگونی‌ها براثر خستگی وخواب آلودگی وسرعت بالا اتفاق می‌افتد حتما درطول مسیر استراحت کرده وسپس به سفرخود ادامه دهند.

وی دربحث پیشگیری از سرقت و مبارزه با مواد مخدرگفت: یکی از رویکردهای پلیس در ایام عید امسال برخورد با اتباع غیرمجاز دراستان یزد و معتادین متجاهر است که بیشترین منشا سرقت توسط همین معتادین صورت می‌گیرد و طرح برخورد با این افراد طرح آرامش درشهر جمع آوری معتادین دراستان یزد ازاول تعطیلات شروع شده و شدت دارد واز مردم انتظار می‌رود هرکجا که فرد معتاد یا خرده فروشان مواد مخدر را دیدند با پلیس ١١٠ تماس بگیرند تا نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha