نماینده ولی فقیه در مازندران: مردم  به عملی شدن برنامه‌های دولت دلخوش هستند

ساری- ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که پرهیز از اختلاف گویی بین مسوولان سه قوه و حرکت در راستای انسجام و وحدت باید محور برنامه‌های امسال باشد، گفت: مردم به عملی شدن برنامه‌های دولت دلخوش هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی روز یکشنبه در دیدار نوروزی استاندار مازندران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان افزود: نگاه به رویدادهای مهم کشور و استان در سال گذشته نشان می دهد که مقوله امنیت با وجود دشمنی دشمنان، بسیار عالی بوده است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و با امنیت به همراه مشارکت قابل قبول مردم در مازندران، از رخدادهای مهم سال گذشته بوده است.

وی با ذکر این نکته که امروز انجام بهینه وظیفه و ماموریت مسوولان برای ارایه خدمات مطلوب به مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد:امروز آنچه مردم را دلخوش می کند، عملی شدن برنامه‌های دولت سیزدهم است.

آیت الله محمدی لائینی به جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان شعار سال جدید که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اشاره کرد و توضیح داد: این شعار باید به درستی معنا شود، یعنی همه بنگاه های اقتصادی کوچک و تعاونی ها باید در اقتصاد مشارکت داده شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: زیر ساخت های لازم برای حضور این بنگاه های اقتصادی و تعاونی ها باید فرآهم شود، طبق بررسی‌های انجام شده، بروکراسی اداری مازندران مانع بزرگی در استان است.

وی با اشاره به این که بعضی از موارد در حوزه فرهنگ مازندران رها شده به نظر می رسد، گفت : ریل گذاری و فرهنگ سازی در حوزه گردشگری مازندران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه ساری ادامه داد: آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل خزر از اقدامات مهم دولت سیزدهم است، اما ساماندهی این سواحل که امروز رها شده و حتی مورد سو استفاده بعضی ها قرار گرفته است، ضرورت دارد.

مردم  به عملی شدن برنامه‌های دولت دلخوش هستند

وی تعریض محورهای مواصلاتی و درون شهری و ایجاد قطار شهری و بین شهرستانی در مازندران را نیاز جدی استانی که پذیرای میلیون ها مسافر است، دانست.

محمدی لائینی در بخش دیگری با اظهار این که محصولات کشاورزی مازندران نیازمند صادرات به کشورهای همسایه است و باید به زیر ساخت های صادرات استان توجه ویژه‌ای شود، گفت: مقارن سال جدید، ماه مبارک رمضان وجدان کاری مسوولان را بیشتر می کند و امیدواریم امسال شاهد خدمات بسیار مطلوب به مردم مومن و متدین استان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha