۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85425704
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مجموعه اقامتی و آب درمانی محلات+ فیلم

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85425704
مجموعه اقامتی و آب درمانی محلات+ فیلم

خمین - ایرنا - مجموعه اقامتی و آب درمانی شهرستان محلات میزبان مهمانان و گردشگرانی است که برای استفاده از چشمه جوشان و شفابخش آب گرم و دیدن پایتخت گل ایران به این خطه سفر می‌کنند.

به گزارش ایرنا، محلات یکی از خوش آب و هواترین شهرهای استان مرکزی است که در جنوب غربی تهران و در فاصله ۲۶۲ کیلومتری از پایتخت قرار دارد.

چشمه جوشان و شفابخش آب گرم محلات قطب گردشگری سلامت در استان مرکزی و کشور است و
با خاصیت درمانی و تفریحی محور اصلی گردشگری در این شهرستان و استان است.

ترکیبات آب این چشمه شامل سولفات است که در درمان بیماری‌های نقرس،کبدی، صفراوی، کلیوی و دستگاه گوارش موثر است.

سال‌ها است که مردم ایران به ویژه استان مرکزی و شهرهای قم، کاشان و اصفهان برای درمان، تفریح و گردش به محلات و آبگرم می‌آیند و در فصول بهار و تابستان از چشمه‌های جوشان آن استفاده می‌کنند.

مجموعه اقامتی و درمانی آب گرم محلات به منظور ایجاد بستری مناسب برای اقامتی آسوده در شهر دیدنی و خوش منظره محلات، طیف وسیعی از امکانات رفاهی، از رستوران، سفره خانه سنتی و کافی شاپ گرفته تا استخر و پارکینگ را در محوطه وسیع خود جای داده است.

این مجموعه سه ستاره در فاصله ۲۵ کیلومتری محلات و جاده آبگرم واقع شده و به خوبی از برکت وجود مناظر شگفت انگیز این خطه و چشمه‌های درمانی آب گرم متعددی که در جای جای این منطقه قرار گرفته‌اند، برای میزبانی از گردشگران استفاده می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، فضای فیزیکی این مجموعه در ماه‌های اخیر بهسازی و به روز رسانی شده است.

احمد کاظمی با بیان اینکه مجموعه آب درمانی محلات برای ۳۲ نفر اشتغالزایی داشته، افزود: ۲۴ نفر از نیروی انسانی مشغول به کار در این مجموعه مرد و بقیه زن هستند.

وی ادامه داد: ۳۵ اتاق و ۲۳ محل اقامت ویلایی زمینه استفاده درمانی مسافران از آب گرم را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، ظرفیت پذیرش این مجموعه را ۱۸۸ نفر بیان کرد و گفت: از ابتدای نوروز ۹۰ درصد از ظرفیت این مجموعه تکمیل شده است.

کاظمی اظهار کرد: به دلیل ویژگی‌های درمانی و مزایای آب گرم محلات، برخی از مسافران پنج بار در سال در این مجموعه اقامت دارند.
وی، حرارت ۴۷ درجه‌ای آب چشمه و عدم رنگ، مزه و بوی آب را از ویژگی‌های منحصر به فرد آب گرم محلات بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha