۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85425841
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از نیم میلیون مسافر نوروزی در اصفهان اسکان یافتند

اصفهان-ایرنا- مسوول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیش از نیم میلیون مسافر از ۲۴ اسفند سال گذشته تا امروز(پنجم فروردین) در این کلانشهر اسکان یافته‌اند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، جواد شفیعی روز یکشنبه افزود: در دهمین شب حضور گردشگران نوروزی، میزبان حدود ۱۱۴ هزار نفر بودیم که به تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، اسکان بیش از ۴۷ هزار مسافر در مدارس و بیش از ۱۳ هزار نفر در منازل استیجاری منجر شد.

وی اضافه کرد: در مجموع از ابتدای آغاز فعالیت این ستاد در ۲۴ اسفند، بیش از ۹ هزار دستگاه خودرو وارد مجموعه باغ فدک اصفهان شده است.

شفیعی ادامه داد: بیش از ۱۳ هزار نفر در منازل استیجاری معرفی شده توسط واحدهای صنفی مجاز اتحادیه مشاوران املاک، شب خود را سپری کردند، همچنین خوابگاه‌های دانشجویی، کارمندی و ورزشگاه‌ها نیز پذیرای مسافران و گردشگران در دیار نصف‌ جهان بودند.

استقرار ۶ غواص در حاشیه زاینده‌رود

مسوول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان نیز با اشاره به استقرار ۶ غواص آتش‌ نشانی با سه دستگاه خودرو در اطراف زاینده‌رود گفت: روز چهارم فروردین ۱۲۰ مورد راهنمایی برای جلوگیری از وقوع حادثه در کوه صُفه اصفهان از سوی اکیپ ثابت مستقر در این کوه به مراجعان انجام شد.

محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام اینکه دیروز مسافران نوروزی یک هزار و ۷۷۷ چادر در کمپ باغ فدک اصفهان برپا کردند، افزود: نیروهای آتش‌نشان مستقر در این کمپ ۲۸۷ کپسول گاز پیک‌ نیک و پنج وسیله گرمایشی را برای حفظ ایمنی مسافران از خطرات احتمالی از چادر مسافران خارج کردند.

وی از برپایی ۹۳ چادر در سالن ورزشی امام خمینی(ره) در روز گذشته خبر داد و گفت: در ورزشگاه ولایت ۱۲۰ چادر، ورزشگاه امیریه ۶۴ چادر و در امامزاده هفتشویه نیز ۲۴ چادر مسافرتی برپا شده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آمار اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان از روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون میزان ترددها در محورهای مواصلاتی استان چهار درصد بیشتر شده و بیش از ۶ میلیون و ۱۱۷ هزار تردد در این مدت به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha