۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85430926
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در اصفهان اسکان یافتند

۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85430926
بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در اصفهان اسکان یافتند
عکس آرشیوی است

اصفهان_ایرنا_مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به کار این ستاد(۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تاکنون، بیش از یک میلیون و ۵۴ هزار مسافر نوروزی در شهر اصفهان اسکان یافته‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، جواد شفیعی روز شنبه افزود:در شانزدهمین شب از اسکان مسافران و گردشگران، تمام مراکز اقامتی اصفهان مورد استفاده قرار گرفت و شب گذشته اسکان بیش از ۸۳ هزار نفر در سلامت کامل انجام شد.
وی افزود: در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر و در مدارس بیش از ۴۶ هزار نفر اسکان پیدا کردند و بقیه گردشگران در سایر مراکز اقامت گزیدند.

مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی نیز در این شب‌ها ارائه خدمات اسکان را انجام و مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفت.

شفیعی با بیان‌اینکه در باغ «فدک» شب گذشته ۸۹۰ دستگاه خودرو پذیرش شد، گفت: با توجه به پایان موج دوم سفرها روند اسکان گردشگران کاهشی و پیش‌بینی‌های لازم برای موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین و تعطیلات عید فطر انجام شده است.

وی بیان داشت: گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌ مانده اقامتی و اطلاع از مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن «اصفهان من» و تماس با سامانه بیست‌ و چهار ساعته ۱۳۷ اقدام کنند.

به گزارش ایرنا،کمپ دائمی فدک اصفهان تنها مجموعه اقامتی اسکان موقت به سبک چادرخواب است که تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مسافران در آن توسط شهرداری فراهم شده است.

سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر بخصوص ایام نوروز به این محل مراجعه می‌کنند و در آن اسکان می‌یابند.

امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز، روند اسکان و سفرهای نوروزی در اصفهان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha