خدمات اورژانسی به مسافران نوروزی آزادراه شیراز-اصفهان با ۱۰ پایگاه اورژانس و ۲ بالگرد 

شیراز-ایرنا-مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد:خدمات امدادی و پوشش اورژانس پیش بیمارستانی آزادراه شیراز_اصفهان با ۱۰ پایگاه اورژانس و ۲ بالگرد صورت می گیرد.

محمدجواد مرادیان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با آغاز سفرهای نوروزی و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان فارس، آزادراه تازه تأسیس شیراز اصفهان نیز از محورهای پُرتردد استان محسوب می شود،افزود:پوشش امدادی این آزاد راه به صورت شبانه روزی است.

او با اعلام اینکه سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان نیز در ساعات پرتردد در تمام طول مسیر مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ که سفرهای نوروزی آغاز شده تا پایان سوم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۵۸ مأموریت اورژانس در ساعات مختلف شبانه روز گزارش شده که ۵۱ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در این بازه زمانی، ۸۲ نفر از هموطنان از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، بهره مند و ۴۶ نفر از آنها برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha