۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85425963
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85425963
کشف ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی گلستان از کشف ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۱۲۰ میلیارد ریال سایر جرایم و مفاسد اقتصادی از زمان آغاز طرح نوروزی پلیس و فعالیت قرارگاه امین در اواخر اسفند پارسال تاکنون خبر داد و گفت: در این ارتباط، ۴۸ متهم دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس گلستان، «عباسعلی پهلوانی نسب» افزود: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ماه جاری)، تماس تلفنی مردم با پلیس ۱۸ درصد افزایش داشت.

وی تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی گلستان با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی و با اقتدار با مجرمان و مفسدان این حوزه که برای کسب سودهای کلان، اقدامات مجرمانه ( قاچاق کالا، چوب و زمین خواری) انجام می‌دهند، مقابله خواهد کرد.

پهلوانی نسب ادامه داد: با توجه به نیاز هموطنان در تامین اقلام اساسی و ضروری ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و حفظ تعادل در عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، طرح‌های سراسری پیشگیرانه و مقابله با مفاسد اقتصادی مانند «احتکار، قاچاق کالا و ارز، قاچاق چوب آلات جنگلی، گران‌ فروشی و کم فروشی، تصرفات اراضی دولتی و زمین خواری» به‌صورت شبانه روزی درحال انجام است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی گلستان همچنین از مردم این استان درخواست کرد در صورت آگاهی از انواع جرایم و مفاسد اقتصادی و نیز قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره تماس ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند.

پهلوانی نسب تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری امسال بنام «جهش تولید با مشارکت مردم» با تمام وجود تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی مناسب و همکارس صاحب نظران و مشارکت عملی فعالان اقتصادی ، زمینه تحقق این شعار مهم را به بهترین وجه فراهم کند.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha