مدیر حوزه‌های علمیه کشور: کادرسازی در بسیج و سپاه در اولویت باشد

یزد- ایرنا- مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: بسیج و سپاه باید با کادرسازی و محکم کردن پایه‌های معرفتی، بصیرتی و خانوادگی، اثرگذاری خود را در جامعه بیشتر کند.

به گزارش عصر روز یکشنبه روابط عمومی حوزه علمیه یزد، آیت‌الله " علیرضا اعرافی " در دیدار فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از بسیجیان یزد افزود: حضور مقتدر بسیج در حوادث و بحران‌ها و مسائل کلان مختلف اجتماعی همواره اعتماد ساز بوده است.

وی با بیان اینکه اولویت اول بسیج و سپاه باید شناخت نسل نوجوان و جوان و حل مشکل فکری و اعتقادی آنها باشد ادامه داد: این نسل، آینده ساز جامعه هستند که دشمن در فضای مجازی و شرایط و تحولات امروز، جنگ ترکیبی را علیه آنها به راه انداخته است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به مجموعه سپاه و بسیج گفت: تعامل با نسل نوجوان و جوان و درک مسال آنها و پاسخ به گره‌ها و عقده‌های فکری یک کار همیشگی و بسیار ضروری است.

امام جمعه میبد در ادامه با تاکید بر تقویت ارتباط مسجد و بسیج گفت: اگر ما مسجد را از لحاظ کمی و کیفی آباد کنیم بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی با مسجد قوی، نیرومند و با برنامه حل می‌شود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: در سالی که گذشت ۲۰ هزار نفر را از اقشار مختلف از جمله دانش آموز و دانشجو در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام کردیم.

سردار " حسین زارع کمالی " با بیان اینکه برای نخستین بار گروه‌های جهادی قرآنی را در استان شکل دادیم افزود: علاوه بر آن ۳۰ محله قرآنی را درسطح استان راه‌اندازی کردیم که با تلاش و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در سال جدید سعی داریم آن را به دو برابر افزایش دهیم.

وی گفت: حضور چهار گروه جهادی در سیستان و بلوچستان و جمع آوری و ارسال ۱۰۰ میلیارد ریال به سیل زدگان در این منطقه از دیگر فعالیت‌های بسیج و سپاه در این استان بود.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha