۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۸
کد خبر: 85426459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های استان مرکزی لغزنده است

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۸
کد خبر: 85426459
جاده‌های استان مرکزی لغزنده است

اراک - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تمام جاده‌های این استان هم‌اکنون لغزنده و شاهد بارش باران و برف است.

سرهنگ «محمد پورشمس» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بیشتر جاده‌های استان مرکزی شاهد بارش باران و در برخی مسیرها از جمله گردنه زالیان به بروجرد و مسیرهایی از شازند، بارش به صورت برف است.

وی بیان کرد: نیاز است رانندگان در شرایط لغزندگی جاده‌ها، با سرعت مطمئنه برانند و فاصله طولی و عرضی را رعایت کنند زیرا عدم توجه به این مهم از علل بروز تصادفات است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بارش باران و برف در بیشتر جاده‌های کشور گزارش شده و افرادی که قصد سفر دارند قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و یا در صورت امکان مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

سرهنگ پورشمس اظهار کرد: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان مرکزی گزارش نشده است.

طبق آمار ثبت شده از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ماه سال جاری، ۱۳ نفر در حوادث رانندگی جاده‌ای استان مرکزی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha