۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85426800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری ۲ نفر سارق مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت با هوشمندی ماموران پلیس آگاهی و امنیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از اینکه فردی با تهیه سلاح با هم‌دستی یک از دوستانش قصد اقدامات مجرمانه و سرقت را دارد، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم و پس از تایید صحت خبر، متهمان را به صورت شبانه‌روزی تحت تعقیب و مراقبت خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: سرانجام با بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان موقعیت متهم اصلی را که از سارقان حرفه‌ای بود، در یکی از خیابان‌های شهر ملایر در حال پرسه زدن شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی یادآور شد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح دست‌ساز شبه خودکار مجهز به صدا خفه کن و مسلح به یک تیرجنگی به همراه یک تیغه خشاب کلت حاوی هفت تیر جنگی و یک عدد شوکر ساخت کشور آمریکا را کشف کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده اقرار کرد که سلاح کمری در اختیار همدستش است که در ادامه ماموران نامبرده را نیز در یکی از بوستان‌های شهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ماموران پلیس وی را که با یک دستگاه خودرو وانت قصد فرار داشت، به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی افزود: این متهم نیز در بازجویی‌های به عمل آمده به مخفی کردن فشنگ‌های مربوطه در منزلش اعتراف کرد که ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر، تعداد پنج تیر فشنگ نیز کشف کردند.

وی با قدردانی از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان بیان کرد: مبارزه با سارقان از اولویت این فرماندهی است و پلیس ملایر از هیچ کوششی در ایجاد آرامش و امنیت جهت شهروندان فروگذار نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha