استاندار فارس: تمام امکانات را برای خدمات دهی به مسافران نوروزی بسیج کرده‌ایم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: تمام امکانات و ظرفیت ها را با همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای خدمات دهی هرچه مطلوب تر به مسافران و میهمانان نوروزی بسیج کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، دوشنبه در حاشیه ستاد مدیریت بحران استان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه بارش های خوبی که از ابتدای امسال تاکنون در استان شاهد هستیم، امروز جلسه ستاد مدیریت بحران را تشکیل دادیم تا آمادگی تمام مجموعه‌ها برای مدیریت شرایط بررسی شود.

او ادامه داد: از تمام مسافران و میهمانان نوروزی و همچنین شهروندان استان تقاضا می کنیم که از حضور، توقف و اسکان در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

وی اظهار کرد: با توجه به آمادگی کامل دستگاه‌های مختلف در امر پذیرایی از میهمانان نوروزی و تمهیداتی که در این زمینه اندیشیده شده، هم اینک آرامش خوبی در استان و در میان مسافران حاکم است و امیدواریم با تداوم این روند، تعطیلات خوب و خاطره انگیزی برای هموطنان رقم بخورد.

استاندار فارس: تمام امکانات را برای خدمات دهی به مسافران نوروزی بسیج کرده‌ایم

استاندار فارس گفت: تلاش کردیم با توجه به بارش باران و احتمال تداوم و تکرار آن در روزهای باقیمانده از تعطیلات، از فضاهای سرپوشیده پادگان‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و سالن های ورزشی با همکاری ارتش، اداره کل اوقاف و اداره کل ورزش و جوانان برای اسکان مسافران استفاده شود.

ایمانیه افزود: طی این مدت کمپ‌های اسکان شهرداری و فضاهای اقامتی و آموزشی آموزش و پرورش نیز در اختیار مسافران و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha