۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85427244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ خدمت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می شود

بجنورد-ایرنا- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و غیره برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل(ع) شهرستان شیروان اظهارکرد: خدمات کمیته امداد به محرومان، مزین به پیوست فرهنگی است و شناسایی نیازمندان و حمایت از آنان با حفظ کرامت انسانی نخستین محور خدمت این نهاد انقلابی به نیازمندان است.

وی با اشاره به استعداد و توانمندی بسیاری از فرزندان مددجویان در حوزه قرآنی افزود: توجه کمیته امداد به تربیت فرهنگی و قرآنی فرزندان خانواده مددجویان یک نقطه قوت برای این نهاد است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: رفع نیازهای فرهنگی از مهم ترین دغدغه های این نهاد حمایتی است که موضوعات قرآنی از آن جمله برنامه های فرهنگی است.

صباغیان یادآور شد: توانمند سازی افراد تحت حمایت از حمایت مادی آنان مهم تراست و ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می شود.

وی اظهارکرد: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

در این بازدید معاون برنامه و بودجه کمیته امداد کشور، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی و جمعی از مسئولان شهرستان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) را همراهی کردند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha