۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85427668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحویل ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند به متقاضیان در خردادماه 

دماوند- ایرنا - رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند از آمادگی برای تحویل ۱۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن این شهرستان در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، احمد همتی روز سه شنبه در نهمین جلسه شورای مسکن و بازآفرینی شهرستان دماوند گفت: ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند که توسط بنیاد مسکن این شهرستان نهایی شده آماده تحویل است و تنها دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات می‌بایست تکالیف قانونی خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها که با کیفیت بسیار خوبی توسط بنیاد مسکن شهر دماوند آماده شده اند در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: یکی از مشکلات مسکن مهر مهرآباد رودهن راه دسترسی بوده که طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار شهرستان مقرر شد پس از تامین زمین توسط راه و شهرسازی ایجاد راه دسترسی توسط شهرداری دماوند انجام شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسفند ماه سال گذشته گفته بود که از زمان اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در شهرهای تحت مسؤولیت بنیاد ۱۰ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و مقرر است تا پایان امسال واحدهای بهره‌برداری شده به ۱۶ هزار واحد در شهرها برسد.

به گفته حمید رضا سهرابی در سطح کشور هم در حوزه نهضت ملی مسکن که در سامانه نام نویسی کردند و تقاضای آنها ثبت شده تعداد ۱۸۶ هزار متقاضی تخصیص پروژه شدند برخی طرح ها به مرحله نازک کاری و در آستانه افتتاح هستند و این روند در ماه‌های آینده شتاب می‌گیرد.

شهرستان دماوند که یکی از شهرستان های شرق استان تهران می باشد در ۴۵ کیلومتری پایتخت واقع شده و جزو مناطق خوش آب و هوا محسوب می شود. این شهرستان با وسعت دوهزار کیلومترمربع از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان سمنان، از شرق و شمال شرق به شهرستان فیروزکوه، از غرب به تهران، از شمال غربی به شهرستان شمیرانات و از جنوب غربی به شهرستان پاکدشت مرتبط است و سومین شهرستان استان تهران در بحث وسعت جغرافیایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha