شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است+فیلم

ارومیه- ایرنا- یکی از شهروندان پیرانشهری که در کولاک شدید کوهستانی گم شده بود، هنوز پیدا نشده است و جست و جو برای یافتن وی ادامه دارد.

به گزارش سه‌شنبه شب خبرنگار ‌ایرنا، اهالی همجوار کوهستان ارتفاعات قیزقاپان از گمشده‌ای صحبت می‌کنند که دیروز در این کوهستان بود که متاسفانه به دلیل کولاک شدید ناپدید شده است.

اهالی منطقه و دوستان این شهروند گم شده از زمان خبردار شدن ماجرا به دنبال او در مناطق احتمالی گم شده می‌روند و خبری هم به نیروهای امدادی نمی‌دهند.

تا اینکه امروز صبح این خبر به گوش هلال احمر رسید و آنها نیز با واکنش سریع به ماجرا وارد می‌شوند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات جست‌وجو با بسیج شدن نیروها و امکانات برای یافتن فرد مفقودی از صبح امروز آغاز شده و تا زمان پیدا شدن فرد گمشده ادامه دارد.

حمید محبوبی افزود: بر اساس گزارش مفقودی فردی با هویت معلوم در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر، سه تیم امداد و نجات هلال احمر شعبه پیرانشهر و یک تیم داوطلب کوهنوردی به محل اعزام شدند.


وی ادامه داد: به دلیل مه شدید و کولاک برف در ارتفاعات و عدم دید کافی نجاتگران، امشب عملیات دچار وقفه شد و امدادگران به پایین دست کوهستان بازگشتند.

محبوبی با اشاره به مدیریت موضوع از طریق معاونت امداد و نجات هلال و شعبه هلال احمر پیرانشهر تاکید کرد: با بسیج تمام امکانات و استفاده از نیروهای متخصص و ویژه واکنش سریع جمعیت هلال استان نسبت به جستجوی فرد مفقودی ادامه دارد و بلافاصله پس از اتمام کولاک دوباره به دنبال این شهروند پیرانشهری خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، شهروند گم شده پیرانشهری در کوهستان‌های لب مرز مفقود شده و با توجه به کولاک بودن این کوهستان، اکیپ‌های هلال احمر به دنبال این فرد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha