فرماندار ساری: لازمه تحقق شعار سال ایجاد اقتصاد رقابتی است

ساری - ایرنا - فرماندار ساری با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: برای مشارکت مردم در جهش تولید علاوه بر انسجام بیشتر دستگاه های اجرایی، باید پایه های اقتصاد رفاقتی را از بین برد و اقتصاد رقابتی را بنا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نوبخت روز چهارشنبه در جلسه تحقق شعار سال رهبری با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" افزود: مشارکت مردم در امر تولید نیازمند توجه بیشتر تمام قوا در امر اقتصاد است.

وی اظهار داشت: با هدف تحقق منویات رهبری، به دنبال حمایت از کارآفرینان، تغییر نگاه و رویکرد نسبت به سرمایه گذاران بخش خصوصی و توجه بیشتر به تعاونی ها به ویژه فعال شدن تعاونی دهیاری ها هستیم.

فرماندار ساری تصریح کرد: با تکیه بر برنامه ریزی دقیق و مدون، استفاده درست از ظرفیت ها و مردمی سازی امور در جهت ایجاد گفتمان امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه گام برخواهیم برداشت.

نوبخت خاطرنشان کرد: با تشکیل دبیرخانه تحقق شعار سال و برگزاری جلسات منظم و هفتگی کارگروه رشد اقتصادی، گروه کاری اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید، توانمندسازی روستاها و کارگروه صادرات شهرستان در جهت تحقق هرچه بهتر شعار سال حرکت خواهیم کرد.

فرماندار ساری: لازمه تحقق شعار سال ایجاد اقتصاد رقابتی است
فرماندار ساری بیان کرد: در سال گذشته با تلاش شبانه روزی تمامی دستگاه های اجرایی، ۵۲۳ طرح عمرانی با ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در مرکز مازندران تکمیل و به بهره برداری رسید.

نوبخت اظهار کرد: در سال جدید نیز با برنامه ریزی مدون و مبتنی بر شعار سال به سمت تغییر، تحول و آبادانی به نفع مردم حرکت خواهیم کرد.

این مقام مسوول گفت: در سال گذشته با شناسنامه دار کردن و اولویت بندی، تمام ۳۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در مرکز مازندران تعیین و تکلیف شدند و در این راستا نیز بیش از ۹۰ طرح عمرانی نیمه کاره، تکمیل و به بهربرداری رسید.

وی ادامه داد: بنا داریم در سال جدید با اتکا بر شعار دولت مردمی ایران قوی و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، به سمت توسعه، تعالی و بالندگی مرکز مازندران و تبیین عینی کلیدواژه ساری تماشایی حرکت کنیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha