۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85428911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان:سال ۱۴۰۳ گره‌گشایی از کار مردم در اولویت باشد

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت:سال گذشته سالی پرفراز و نشیب بود و امسال گره‌گشایی از کار مردم باید اولویت مسوولان باشد.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز چهارشنبه در نشست شورای اداری اردستان افزود: سال گذشته سالی پر فراز و نشیب بود و شیرینی و تلخی هایی داشت،به بهره برداری رسیدن برخی طرح ها پس از سال ها از شیرینی های سال قبل بود،بعضی از این طرح ها پس از ۲ تا ۱۵ سال که از شروع آنها می گذشت افتتاح شدند که باید به این موضوع توجه کرد.
وی اظهار کرد: یکی از تلخی ها سنگ اندازی تمام عیار مسوولان وقت در راه ایجاد مجموعه گردشگری کویر بخش مهاباد بود که ۶ سال صدور مجوز احداث آن‌ به تعویق افتاده، سال گذشته مجوز آن باپیگیری های فرمانداری و اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اردستان از طریق میراث فرهنگی صادرشد.
فرماندار اردستان بیان کرد: راه اندازی استخر شنای آبشار اردستان پس از پنج سال، همچنین صدور مجوز بهره برداری هتل سایبان اردستان پس از ۱۰ سال، مرمت خانه تاریخی حکیم و باز گشایی سالن ورزشی مهاباد ازجمله این طرح ها می باشد.
احمدی طبا گفت: رشد ۲۳ درصدی بیمه حرف و اشتغال و رشد هفت درصدی افزایش اشتغال ،برگزاری حدود ۲۰۰ یادواره و رویداد ویژه شهدا،الحاق ۳۹ هکتار زمین به شهر اردستان،همچنین الحاق زمین به شهر مهاباد، واگذاری ۲ سری زمین به طرح جوانی جمعیت، پیشرفت ۴۵ درصدی ساخت مسکن در شهرستان از اقدام های شیرین این سال می باشد.
فرماندار اردستان اضافه کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین ، راهپیمایی ۲۲ بهمن، بارندگی های اخیر در منطقه و بازگشایی راه های روستایی برای رای گیری، حضور ۸۴درصدی مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم ازجمله کارهای انجام گرفته است.
احمدی طبا تاکید کرد:تمام تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و امن بود که‌به یاری خدا و تلاش شورای تامین که در میان مردم بود و با کمک دست اندرکاران این کار عملی شد.
وی گفت: ازوقایع تلخ سال ۱۴۰۲ یکی واقعه سیل ۱۸خرداد نهوج است که بر اثر این سیل سه نفر از مردم این روستا جان خودرا از دست دادند و خسارت زیادی به این روستا وارد شد، همچنین تجاوز ددمنشانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به غزه و کشتار بیرحمانه زنان وکودکان که قلب هر انسانی را به درد می آورد که امیدواریم خداوند ریشه این رژیم را بکند.

بزرگان و دلسوزان فضای شهرستان را آرام و آماده خدمت رسانی کنند

امام جمعه اردستان هم در این‌ جلسه گفت: انتخابات تمام شد و نماینده مشخص شد،لازم است بزرگان و دلسوزان فضای شهرستان را آرام و آماده خدمت رسانی کنند.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: نباید خدمات انجام شده قبل را نادیده گرفت و باید همه دست بدست هم داده کارها را پیش برد تا شهرستان به پیشرفت وتوسعه قابل قبول برسد.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم باید سرلوحه کار همه باشد و از خدا بخواهیم در این راه به ما کمک کند و در این زمان که ابتدای سال و در ماه مبارک رمضان است بهترین زمان برای رسیدن به تقوای الهی و تلاش در راه خدمت به همنوعان است.
امام جمعه اردستان تاکید کرد: علاوه بر تقوای الهی باید تقوای اجتماعی نیز داشت و ما مسوولان باید جامعه را به سمتی ببریم که مردم در همه زمینه ها احساس امنیت کنند تا جهش تولید با مشارکت مردم صورت گیرد.
در پایان این جلسه از ۱۱ نفر از مدیران برتر شهرستان با اهدا لوح‌سپاس تجلیل شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha