۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبر: 85429159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختلال تلفنی در پنج مرکز مخابراتی همدان برطرف شد

۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبر: 85429159
اختلال تلفنی در پنج مرکز مخابراتی همدان برطرف شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: ارتباط تلفنی مشترکان پنج مرکز مخابراتی همدان برای انجام بروزرسانی تجهیزات و رفع خرابی تجهیزات مخابراتی از شب گذشته مختل شده بود با تلاش مهندسان بر طرف شد.

پیام صابری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به لزوم بروزرسانی تجهیزات و رفع خرابی تجهیزات مخابراتی و نیاز به DownTime، از ساعت ۲۳ چهارشنبه هشتم فروردین اختلال مخابراتی در برقراری ارتباط مشترکان تلفن ثابت محدوده‌هایی از شهر همدان به وجود آمد.

وی اظهار کرد: در اطلاعیه اعلام شده، قرار بود نصب تجهیزات در مدت ۴۸ ساعت انجام شود که با تلاش نیروهای شرکت مخابرات در کمتر از ۱۰ ساعت تجهیزات مورد نیاز نصب شد.

صابری تصریح کرد: این تجهیزات مربوط به یک سوئیچ بود اما مشترکان مراکز مخابراتی تختی، بعثت(فاطمیه)، شهید بهشتی، شهرک فرهنگیان و شهر مریانج در این مدت با قطعی شبکه تلفن ثابت، همراه شدند.

وی ادامه داد: مشترکان تلفن مرکز مخابرات تختی با پیش شماره های (۳۲۵۱ – ۳۲۵۲ – ۳۲۵۳)، مرکز مخابراتی بعثت با پیش شماره های (۲۶۳۹ – ۳۸۲۴ – ۳۸۲۲ – ۳۸۲۱ – ۳۸۲۳)، مرکز مخابراتی شهید بهشتی با پیش شماره های (۳۲۶۲ – ۳۲۶۳)، مرکز مخابراتی شهرک فرهنگیان با پیش شماره (۳۲۵۴) و مرکز مخابراتی شهر مریانج با پیش شماره (۳۴۲۶) با اختلال مواجه بودند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: این قطعی شامل همه خطوط از جمله خطوط مشترکان شخصی، اداری، دیتا بانکی و تلفن‌های امدادی بود.

وی تاکید کرد: هم اینک برقراری ارتباط از طریق خطوط تلفن ثابت برای همه مشترکان استان فراهم است.

استان همدان ۵۶۰ هزار مشترک تلفن ثابت دارد که ۲۵ درصد آن به اینترنت و شبکه ADSL متصل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha