بهره‌برداری از ۸۸ طرح مخابراتی در استان همدان

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۳۱
کد خبر: 85212903
بهره‌برداری از ۸۸ طرح مخابراتی در استان همدان

همدان- ایرنا- سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: همزمان با هفته دولت، ۸۸ پروژه مخابراتی با اعتبار بیش از ۷۵۳ میلیارد ریال در این استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

پیام صابری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: از مهم ترین این پروژه‌ها می توان به طرح توسعه زیر ساخت‌های تلفن ثابت، شبکه فیبر نوری، پهنای باند اینترنت مخابرات همدان و همچنین ارتقا و ایجاد سایت‌های جدید تلفن همراه در استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: شهرستان‌های رزن و درگزین با ۲۹ پروژه به اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال بیشترین سهم از این طرح‌های بهره‌برداری شده حوزه مخابرات در هفته دولت دارند.

صابری تصریح کرد: شهرستان ملایر نیز با ۲۸ پروژه به اعتبار ۳۱۴ میلیارد ریال سهم زیادی از پروژه‌های هفته دولت استان همدان دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان همدان نیز با بهره برداری از ۶ طرح با اعتبار ۲۶۱ میلیارد ریال شاهد رشد زیرساخت‌های مخابراتی خواهیم بود.

سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان ادامه داد: سهم دیگر شهرستان‌های استان از پروژه‌های هفته دولت به ترتیب نهاوند ۹، کبودرآهنگ هشت، تویسرکان سه، اسدآباد سه و بهار ۲ پروژه است.

وی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه‌های رشد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان فراهم شده است.

صابری ادامه داد: داده های آماری موید نشان می‌دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان هم اینک ۹۸ درصد است.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد مردم همدان از اینترنت تلفن ثابت استفاده می کنند، تاکید کرد: مشترکان استان همدان می‌توانند، در صورت بروز مشکل آنتن دهی تلفن همراه، با شماره رایگان ۹۹۹۰ تماس برقرار کرده و اپراتور (کاربر) با شناسایی دقیق محل، علت ضعیف بودن ارتباط را بررسی و در صورت امکان زمینه تقویت ارتباط را فراهم می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha