۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85430520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه، نصب پرده تخلف و تعطیلی سزای متخلفان صنفی در همدان

همدان-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از صدور محکومیت ۱۰ برابری، نصب پرده تخلف بر سر در ۲ واحد صنفی و تعطیلی یک واحد متخلف در تعطیلات ایام نوروز خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده تقلب یک رستوران شامل عرضه ۲۰ کیلوگرم شنسل مرغ، هفت کیلوگرم ران مرغ و چهار کیلو گرم قلوگاه گوساله تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در شعبه پنجم بدوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی و مشاهدات خویش در بازرسی مشترک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام ضبط و معدوم سازی کالا، متخلف را به پرداخت مبلغ ۴۶۹ میلیون ریال جزای نقدی و برای پیشگیری از تکرار تخلف به نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی برابر قانون محکوم کرد.

یونسی گفت: همچنین شعبه در پرونده یک واحد صنفی تهیه غذا دائر بر تقلب در عرضه ۱۵ کیلوگرم شنسل مرغ تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۲۲ میلیون و پانصد هزار ریال، پس از رسیدگی و احراز تخلف، علاوه بر الزام ضبط و معدوم سازی کالا، متخلف را به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال جزای نقدی و برای پیشگیری از تکرار تخلف به نصب پارچه تخلف محکوم کرد.

وی ادامه داد: در گشت مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز با بازرسان ادارات استاندارد و دامپزشکی، پرونده این تخلفات تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha