۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85430850
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق پایدار، هدیه دولت مردمی به مشترکان بهارستانی

۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۱
کد خبر: 85430850
برق پایدار، هدیه دولت مردمی به مشترکان بهارستانی

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم قطعی برق به حداقل ممکن رسیده و مشترکان خانگی تابستان‌های آزاردهنده را با نعمت برق سپری کردند و واحدهای صنعتی نیز با کمترین قطعی برق و طبق جدول زمان بندی اعلام شده به فعالیت پایدار و دائمی خود اشتغال دارند.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز شبنه در دیدار با رئیس اداره برق بخش بوستان بهارستان اظهار داشت: در دولت سیزدهم همه ارکان دولت در کنار سایر دستگاه ها به ویژه دستگاههای خدمات رسان از جمله توزیع برق در جهت خدمت به مردم و تحقق شعار سال باشند.

این مسئول افزود: روشنایی و برق پایدار و جلوگیری از خاموشی‌ها به ویژه در فصل تابستان از مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان شهرستان بهارستان است در همین راستا پست ۶۳/۲۰ کیلو وات نسیم شهر که سالها راکد مونده بود با کمک مسئولین در این دولت به بهره برداری رسید تا ما در بخش خانگی قطعی برق نداشته باشیم.

وی با اشاره به پیش رو بودن فصل گرما خواستار تقویت و گسترش زیرساخت های حوزه برق شد و افزود: در همین راستا انتظار می رود با توجه به اینکه بهارستان یکی از شهرستان های پر جمعیت است، شرکت توزیع برق تدابیر لازم در جهت رفع مشکلات حوزه برق شهرستان داشته باشد.

نوحی در این دیداربر لزوم پیگیری و رفع مشکلات برق معابر و کوچه های این شهرستان هم در بخش بوستان و گلستان به ویژه در نقاط پرتردد و حادثه خیز به عنوان یکی از دغدغه های مهم و اصلی مردم تاکید کرد.

فرماندار بهارستان در این دیدار ضمن تبریک سال نو از عملکرد صنعت برق در جهت خدمت رسانی به مردم به عنوان یک دستگاه خدمات رسان قدردانی کرد و از ادامه همکاری بیش از پیش خبر داد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha