بیش از ۲۷۶ هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان اصفهان جابجا شدند

اصفهان - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از جابجایی ۲۷۶ هزار و ۷۰۷ مسافر از مبادی استان اصفهان به سایر مقاصد توسط ناوگان حمل‌ونقل مسافری طی ۱۵ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، فرزاد دادخواه اظهار کرد: ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری در استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۰ فروردین ماه تعداد ۱۶ هزار و ۶۸۵ سفر را از مبادی استان به مقاصد درون استانی و ۱۱ هزار و ۵۸ سفر را نیز به مقاصد خارج از استان داشته‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: طی پانزده روز گذشته مجموعا ناوگان حمل و نقل عمومی در استان اصفهان ۲۷ هزار و ۷۴۳ صورت وضعیت سفر را به ثبت رسانده و ۲۷۶ هزار و ۷۰۷ مسافر را نیز به مقاصد درون و برون استانی منتقل کرده‌اند.

وی درخصوص سفرهای برون استانی ناوگان مسافری از ابتدای طرح ستاد نوروزی تصریح کرد: ناوگان اتوبوسی با هفت هزار و ۳۱۲ سفر، ۱۲۵ هزار و ۸۴۹ مسافر را جابجا کرده، ناوگان مینی‌بوسی نیز طی ۶۴۳ سفر، ۶ هزار و ۶۱۰ مسافر را منتقل کرده و همچنین ناوگان سواری هم ۱۰ هزار و ۱۶۰ مسافر را با سه هزار و ۱۰۳ سفر به مقاصد خود رساندند.

دادخواه با بیان جزییات خدمت‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل مسافری در ایام نوروز ۱۴۰۳ تشریح کرد: در سفرهای درون استانی نیز ناوگان اتوبوسی چهار هزار و ۱۹۱ سفر، ناوگان مینی‌بوسی ۶ هزار و ۶۲۵ سفر و ناوگان سواری هم ۵ هزار و ۸۶۹ سفر را انجام داده و طی آن مجموعا ۱۳۴ هزار و ۸۸ مسافر را جابجا کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان عنوان کرد: آمار بدست آمده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون رشد ۵ درصدی سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین کاهش ۱۱ درصدی مسافر در این حوزه ( سفرهای درون و برون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی) نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha