باز شدن گره پروژه «گلگشت» مصلی با تعامل برق منطقه‌ای و شهرداری تهران

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه حساسیت فعالیت‌ها در اَبَرشهر تهران بسیار بالاست، گفت: حُسن‌تعامل بین دستگاه‌های خدمت‌رسان پایتخت موجب ایجاد ارزش برای مردم و افزایش آسایش و رفاه پایخت نشینان خواهد شد و با تعامل برق منطقه‌ای و شهرداری تهران، باز شدن گره پروژه گلگشت مصلی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در نخستین روزهای کاری سال جدید، «فرهاد شبیهی» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از پروژه شهری جمع آوری خط انتقال بزرگراه رسالت در مراحل تکمیل پروژه «گلگشت» مصلی تهران بازدید کرد و از نزدیک روند اجرای پروژه را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این طرح که در کارگروه مشترک تعامل برق و شهرداری تهران مصوب شده است، بخش‌هایی از دکل های ایمنی خط دو مداره ۶۳ کیلوولت مصلی حقانی جمع آوری و به کابل های زیرزمینی تبدیل خواهد شد.

بنا بر این گزارش، با انجام این پروژه شهرداری می‌تواند مرحله بعدی ساخت عرشه پل که مصلی امام خمینی (ره) را به گلگشت مصلی متصل می‌کند، وارد فاز اجرایی کند.

در این بازدید که با حضور «حسینی» مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران و همراهی عوامل پروژه انجام شد، بر تسریع در روند اجرایی پروژه حتی در روزهای تعطیل نوروز و ایام ماه مبارک رمضان تاکید شد.

شبیهی، از این پروژه به عنوان تجربه همکاری مشترک و موفق بین شهرداری تهران و برق منطقه‌ای تهران یاد کرد و ضمن تاکید بر تلاش برای توسعه کانال‌های مشترک مدرن شهری، گفت: عبور تاسیسات شهری از کانال‌ها می‌تواند منجر به پایداری در تامین خدمات شهری از جمله انرژی بدون جایگزین برق و سهولت دسترسی و رفع عیب در مواقع بحرانی شود.

طی این بازدید «شاه رضایی» مجری طرح از جمع آوری تعداد چهار دستگاه برج آویزی نصب شده در وسط اتوبان رسالت و همچنین جمع آوری پنج اسپین سیم در این پروژه گزارشی ارائه داد و تاکید کرد: با توجه به نصب شبانه روزی تعداد ۲ دستگاه دکل یک سویه جدید و نصب نزدیک به ۵۰۰ متر کابل زمینی، این پروژه نزدیک به یک هفته از برنامه زمانبندی نیز جلو بود که رکوردی در پروژه های شهری به حساب می آید.

گفتنی است طی این بازدید «نصیری» معاون بهره بردرای برق منطقه ای تهران بر پایداری شبکه برق منطقه و انجام کار بدون لحظه ای خاموشی به مشترکان از طریق مانورهای تخصصی تاکید کرد و افزود: ایجاد کوچکترین خاموشی حتی برای چند ثانیه، خط قرمز شرکت برق منطقه ای تهران است و همه تلاش ما حفظ پایداری شبکه برق پایتخت و استمرار تامین برق ساکنان است.

در این بازدید حسینی مدیرکل برنامه ریزی شهر تهران ضمن قدردانی از عوامل پروژه که همه تلاش و همت خود را برای تحقق اهداف این پروژه به میدان آوردند، ابراز امیدواری کرد با استمرار تعامل دوجانبه سایر پروژه های برق شهری که منجر به بهبود زندگی و کاهش مشکلات مردم می گردد، محقق شود.

گفتنی است شرکت برق منقطه‌ای تهران تامین برق پایتخت و ۲ استان قم و البرز را بر عهده داشته و ضمن تلاش بی‌وقفه برای توسعه و افزایش ظرفیت تامین برق استان، برای حفظ پایداری و استمرار برق رسانی در تلاش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha