۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85431080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل زائرسرای خراسان‌ جنوبی هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌ جنوبی گفت: احداث و تکمیل زائرسرای ارزان‌ قیمت استان در مشهد مقدس به هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، موسی جوینده روز شنبه در جلسه هیات‌ مدیره بنیاد زائر استان افزود: در صورت تامین اعتبار، ورود مردم و خیران این پروژه طی سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این زائرسرا در هشت طبقه با پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه در این زائرسرا امکان اسکان بیش از ۵۰۰ نفر زائر فراهم خواهد شد ادامه داد: تاکنون در سه طبقه کار کرده‌ایم و در زمان حاضر پروژه زائرسرا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: هر طبقه‌ای از زائرسرا که تکمیل شود، مورد استفاده زائران رضوی قرار می‌گیرد.

جوینده گفت: هم استانی‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها می‌توانند به چهار شکل در اجرای این پروژه مشارکت داشته باشند که یکی خرید تخت یا سوئیت است.

وی افزود: هر سوئیت دوتخته زائرسرا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت زده شده که شهروند ما آن را خریداری و بعد برای استفاده محرومان وقف می‌کند.

این نشست با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و سایر اعضا در محل استانداری تشکیل شد و ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته، نحوه تامین و پیگیری برای جذب منابع اعتباری به منظور مشارکت در احداث زائرسرای استان از موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

براساس تصمیمات این بنیاد شهروندان می‌توانند از طریق خرید تخت یا سوئیت در ساخت زائرسرای رضوی مشارکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha