۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۴:۳۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85431238
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هشدار وزارت خارجه فلسطین نسبت به انفجار اوضاع در کرانه باختری

تهران- ایرنا- وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای نسبت به انفجار اوضاع در کرانه باختری به خاطر تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه هشدار داد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه اعلام کرد، حملات مرگبار زیادی که ارتش رژیم صهیونیستی در سراسر کرانه باختری اشغالی انجام می‌دهد آزمایشی برای اعتبار جامعه بین المللی در حفاظت از مردم ما است.

وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه افزود: بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای افراطی خود اختیار داده است تا به کرانه باختری اشغالی حمله کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ۷۵۰ ایست بازرسی (رژیم) در کرانه باختری این منطقه را از سایر مناطق جدا و آن را به زندانی تبدیل می‌کند که در آن نیروهای اسرائیلی و شهرک نشینان می‌توانند آنچه را که می‌خواهند، انجام دهند.

وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه همچنین خواستار مداخله فوری و عملی بین‌المللی برای توقف حملات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شده است.

اشغالگران رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز به کرانه باختری یورش می‌برند و پس از درگیری با مبارزان فلسطینی، تعدادی را بازداشت می‌کنند.

تاکنون صدها فلسطینی از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری شهید شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha