۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85431594
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ۱۲ فروردین نماد اراده و تاثیرگذاری ملت ما در سرنوشت خود است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۱۲ فروردین‌ماه نماد اراده و تاثیرگذاری ملت ما در تعیین سرنوشت خود و تجلی مردم سالاری دینی و روز مبارکی است که مردم فهیم ایران با فریادی رسا به نظام مقدس جمهوری اسلامی آری گفتند.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: ۱۲ فروردین‌ماه یادآور رای بیش از ۹۸ درصدی به شکل‌گیری جمهوری اسلامی است؛ اجماعی که تاریخ فقط یک‌بار و آن‌هم برای ایران اسلامی ثبت کرده است.

وی در این پیام آورده است: خداباوری و هوشیاری مردم مسلمان ایران با رهبری امام راحل(ره) برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و این پیام را همواره فریاد خواهد زد که ملت ایران راه رهایی و صراط مستقیم خود را در تمسک به دین خدا و پیروی از مرجعیت دینی، دنبال کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران الگویی نو از شیوه حکومت‌داری که همان جمهوری اسلامی است را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: ملت آگاه، مؤمن، وقت شناس و با بصیرت ایران اسلامی با پشتیبانی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عشق و ارادت خود به اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهماالسلام) و شهدای انقلاب اسلامی را فریاد زدند.

وی تاکید کرد: مردم ایران در گام دوم انقلاب با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: این مناسبت ملی را که روز به بار نشستن آرمان‌های یک ملت و ثمره‌ی خون پاک شهیدان است، به همه ملت ایران به ویژه مردم شریف و فهیم استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند سبحان، بالندگی و شکوفایی بیشتر این شجره طیبه را خواستارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha