استاندار تهران: اهداف جمهوری اسلامی بر پایه تعالیم دینی شکل گرفت

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران ضمن تبریک به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و یوم الله ۱۲ فروردین ماه گفت: اهداف جمهوری اسلامی تماما بر پایه تعالیم آموزه‌های دینی بنا نهاده شده است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز یکشنبه در پیامی نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین ماه، روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادآور حماسه پرشور مردمی در تعیین حق سرنوشت خود و استقرار نظام مردم سالاری دینی است، روزی که بیش از ۹۸ درصد از مردم سرافراز ایران با رای قاطع خود سرنوشت آینده نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران را در کمال بیداری و هوشیاری رقم زدند.

استاندار تهران اظهار کرد: امروز بعد از گذشت بیش از چهل‌وپنج سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، به خوبی مشخص شده که شعار انقلابیون ۵۷ که همانا شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است، محقق شده و تقریبا هر سال شاهد نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود بودیم.

در بخش دیگری از پیام استاندار تهران آمده است: تقارن یوم الله ۱۲ فروردین با ایام شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) به عنوان پدر امت، را باید به فال نیک گرفته و با خود مرور کنیم، که آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف جمهوری اسلامی تماما بر پایه تعالیم آموزه‌های دین مبین اسلام بوده و خواهد بود.

در بخش پایانی پیام استاندار تهران آمده است: ۱۲ فروردین‌ماه «روز جمهوری اسلامی ایران» را به ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم مومن و ولایی استان تهران تبریک گفته و امیدوارم سالی در راستای «جهش تولید با مشارکت مردم» پیش رویمان باشد و در اجرای منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیت‌های کشور بهره مند و در استان تهران در جهت توسعه ایران اسلامی عزیز گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha