۱۲ فروردین، نمایشی مقتدرانه از انسجام ملی در چارچوب دین مبین اسلام است

تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: در چنین روزی اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران با نمایشی مقتدرانه از اتحاد و انسجام ملی در چارچوب دین مبین اسلام، پایه‌های قانونی نظام را با رای قاطع و وحدت آفرین خود تایید و تثبیت کردند.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، «داود منظور» در این پیام آورده است: دوازدهم فروردین‌ماه، سالروز خلق حماسه شکوهمند مردم‌سالاری دینی و حضور حماسی و تاریخی ملت رشید ایران برای آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی ایران، یکی از باشکوه‌ترین روزهای تاریخ این سرزمین است.

وی افزود: در چنین روز فرخنده و تاریخ‌سازی بود که اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران در پی سال‌ها مبارزه و جان‌فشانی به رهبری حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، با نمایشی مقتدرانه از اتحاد و انسجام ملی در چارچوب دین مبین اسلام، پایه‌های قانونی نظام تأسیس شده با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را با رأی قاطع و وحدت آفرین خود، تأیید و تثبیت کردند.

معاون رییس‌جمهوری خاطرنشان‌کرد: این‌جانب با گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخ‌ساز و بزرگداشت مجاهدت‌ها و تلاش‌های مردم عزیز، این مناسبت افتخارآفرین را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، عموم ملت سربلند و فداکار ایران، به‌ویژه همکاران گرانقدرم در سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان‌های تابعه و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها، تبریک و تهنیت عرض کرده و یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی می‌دارم.

وی در خاتمه این پیام تصریح‌کرد: بی‌شک همه دولتمردان در کنار آحاد مردم، مصمم هستند در عهدی که با خدای متعال و با ملت بزرگ ایران بسته‌اند، ضمن تدبیر و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های کشورمان، بر اقتدار و اعتلای روز افزون میهن اسلامی بیفزایند. آینده روشن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha