۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85431938
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

۵۰ بسته ۱۰ کیلوگرمی موادمخدر در تور پلیس هرمزگان

۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85431938
۵۰ بسته ۱۰ کیلوگرمی موادمخدر در تور پلیس هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان ۵۰ بسته ۱۰ کیلویی موادمخدر از نوع تریاک به مقدار ۵۰۰ کیلوگرم که توسط قاچاقچیان به شکل ماهرانه‌ای در زیر زمین دپو شده بود، کشف و سوداگران را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جاسک در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، پس از چند روز کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با تشکیل تیمی مشترک با حضور ماموران انتظامی سیریک به محلی واقع در منطقه سدیج جاسک اعزام و پس از چندین ساعت گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم بارانداز و محل دپو مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در بازرسی از محل ۵۰ بسته ۱۰ کیلویی تریاک در مجموع به مقدار ۵۰۰ کیلوگرم که توسط قاچاقچیان به طرز ماهرانه در زیر زمین دپو شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی عاملان قاچاق این محموله شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد : تلاش همه‌جانبه پلیس برای دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha