۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85069604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ میلیون تردد در جاده‌های زنجان ثبت شد

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85069604
بیش از ۲ میلیون تردد در جاده‌های زنجان ثبت شد

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۹ فروردین امسال، تردد ۲ میلیون و ۵۸ هزار و ۴۰۴ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد.

محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و پنج هزار و ۴۶۲ خودرو بود که افزایش سه درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه میزان تردد خودروها در نهم فروردین امسال ۱۲۱ هزار و ۹۸۹ خودرو بود، اضافه کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۹ هزار و ۶۶ تردد بوده است که کاهش ۵.۷ درصدی را نشان می دهد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه شده در بازه زمانی طرح نوروزی از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا روز گذشته، آزادراه زنجان به قزوین و آزادراه زنجان به تبریز بیشترین تردد خودروها را ثبت کرده است.

وی یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت مدیریت راه ها و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۷۸ دستگاه تردد شمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha