۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85433862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف بنزین نوروز امسال در استان همدان به ۳۱ میلیون لیتر رسید

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ رکورد تازه‌ای در مصرف سوخت بنزین در استان ثبت شد و مصرف این فرآورده نفتی در ۱۳ روز ابتدای سال به ۳۱ میلیون لیتر رسید.

امین روستایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت میانگین روزانه مصرف بنزین استان همدان به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر افزایش یافت و در مجموع ۳۱میلیون لیتر بنزین در ۱۳روز تعطیلات عید در منطقه همدان رسید.

وی اظهار کرد: این میزان مصرف سوخت بنزین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

روستایی با اشاره به آمار ارائه شده توسط پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین سال‌جاری، ۱۳ میلیون و ۵۲۹ هزار تردد در جاده‌های استان همدان به ثبت رسیده است که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان تعطیلات عید فطر به ۲۰ میلیون تردد برسد.

وی بیان کرد: در این مدت ۳۱ میلیون لیتر فرآورده بنزین از نازل پمپ بنزین ها به باک خودروهای مراجعه کننده تزریق شد و سوخت رسانی بدون وقفه، بدون کمبود و مطلوب انجام گرفت.

روستایی اظهار کرد: از ابتدا تا آخر تعطیلات نوروز، روند مصرف فرآورده بنزین صعودی بود و بیشترین اختلاف مصرف در روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ به میزان حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و با ثبت رقم ۳۰ درصد افزایش نسبت به میانگین مصرف روزانه سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تلاش شد همه جایگاه های استان فعال و آماده ارایه خدمات سوخت رسانی باشند، افزود: همه ۱۳۲ جایگاه عرضه فرآورده های سوختی مایع و گاز طبیعی فشرده منطقه با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، به طور شبانه روزی مورد پایش تیم‌های عملیاتی کنترل کمی و کیفی قرار گرفتند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با ابراز رضایت از وضعیت کلی جایگاه‌های عرضه سوخت استان تصریح کرد: همه جایگاه‌های این منطقه در شرایط عادی بود و مسافران و هم استانی ها، سوخت موردنیاز خود را به آسانی دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha