۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85434464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روز قدس همراه با نمایندگان حماس در رادیو گفت وگو

تهران- ایرنا- مدیر شبکه رادیویی «گفت‌وگو» از برنامه‌های این شبکه برای روز قدس خبر داد و گفت: برنامه «صدای فلسطین» روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس با حضور نمایندگانی از جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تبیین واقعیت‌های میدان مقاومت روی آنتن می‌رود.

رضا کوچک زاده تهمتن در گفت‌وگو با خبرنگار رادیوی ایرنا گفت: رخداد بزرگ طوفان الاقصی، نقطه عزیمت راهبردی در تحولات منطقه و جهان شد، ما نیز تلاش کردیم باتمرکز ویژه بعد از انجام این عملیات بر محورهای نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف به عنوان یک رسانه کنشگر و در بستر حوزه مخاطبین خود، این موارد را مورد اهتمام جدی در جهت روشنگری و ارائه یک روایت دقیق و تحلیل های کارشناسانه و هوشمندانه قرار دهیم.

روز قدس همراه با نمایندگان حماس در رادیو گفت وگو
رضا کوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفت‌وگو

انعکاس صدای آزادی قدس شریف

کوچک زاده تصریح کرد: امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین، تمامی برنامه ها با محوریت روز قدس روی آنتن این شبکه رادیویی خواهد بود و دو برنامه تخصصی«روی موج مقاومت» ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر و «مقاومت بدون مرز» ساعت ۱۹ تا ۲۴ بصورت زنده به گفت وگو با صاحب نظران و کارشناسان حوزه مقاومت در تمامی ابعاد می پردازد.
روز قدس با «صدای فلسطین»

مدیر رادیو گفت وگو با معرفی ویژه برنامه روز قدس این شبکه رادیویی از پوشش مستقیم برنامه های این روز خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه «صدای فلسطین» روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس بطور ویژه جنایات جنگی و پرونده نسل کشی رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان و مردم غزه و بایسته های جهان اسلام را مورد بررسی قرار می دهد.

وی گفت: این برنامه با حضور نمایندگانی از جنبش حماس و جهاداسلامی فلسطین واقعیت‌های میدان در این خصوص را بیان می‌کند، همچنین در ارتباط زنده با خبرنگاران مستقر در نقاط مختلف کشورهای منطقه به اطلاع رسانی از آخرین تحولات و همراهی مردم مختلف جهان با ملت مظلوم فلسطین اشغالی خواهد پرداخت.

کوچک زاده تهمتن همچنین پویش «من در راهپیمایی شرکت می کنم» را از جمله بخش های تعاملی با مخاطب در برنامه «صدای فلسطین» دانست و افزود: برنامه «صدای فلسطین» تلاش دارد، طنین صدای حضور مردم در کنار سایر مسئولان و کارشناسان را به جهانیان برساند.

وی به برخی برنامه های تخصصی این شبکه نیز اشاره کرد و گفت: گفتگوی سیاسی، میزگردی با حضور اساتید، صاحب نظران و رجال سیاسی، به منظور ارتقای افق نگاه و سطح تحلیل مخاطب پیرامون تحولات فلسطین، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰، برنامه «امواج شبهه» با هدف تبیین نقش آفرینی رسانه‌های بیگانه در کمرنگ کردن مسئله فلسطین در جامعه ایرانی، روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۶ از جمله این برنامه هاست.

کوچک زاده تهمتن افزود: مجله‌های خبری- تحلیلی «رویداد» و «بدون خط خوردگی» که به تازه‌های حوزه سیاست می‌پردازند به ترتیب ساعت ۱۲ و ۱۹ و برنامه «ساعت بیست و چهار و یک دقیقه» روزهای دوشنبه و چهارشنبه با هدف آگاهی بخشی از جنگ شناختی و لزوم تجهیز رسانه به دانش این حوزه به منظور مقابله در جنگ‌های ترکیبی به بازنمایی رســانه ای گفتمان روز جهانی قدس در بســتر افکار عمومی جامعه ایرانی برای برگزاری باشکوه مراسم روز قدس سال جاری پرداختند.

مدیر رادیو گفت و گو، ضمن بیان جانمایی مستند و برنامه هایی با ساختار نوین در جدول پخش این شبکه رادیویی خاطرنشان کرد: مرور تاریخی مسئله فلسطین از بیانیه بالفور تا جنگ غزه، انقلاب اسلامی، روز قدس و زنده شدن مسئله فلسطین در جهان، اتخاذ رویکرد تبیینی در معرفی اهداف وآثار روز قدس برفلسطین وجهان اسلام، شکل گیری محور مقاومت در بستر گفتمان انقلاب اسلامی و تعمیق تنگنای رژیم صهیونیستی برای بقا و تبیین برگزاری پرشور مراسم روز قدس به عنوان اقدام میدانی جهان اسلام برای فشار بر این رژیم و حمایت ازعرصه میدانی محور مقاومت بر علیه صهیونیست ها، نیز از جمله مهمترین محورهای برنامه سازی در هفته منتهی به روز قدس در رادیوگفت وگو بود.

علاقه مندان می توانند رادیو گفت و گو را روی موج fm ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز شنونده باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha