۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85435112
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دزفول یکصدا: مرگ بر اسراییل

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85435112
دزفول یکصدا: مرگ بر اسراییل

دزفول - ایرنا - مردم روزه دار دزفول روز جمعه با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین و غزه، خشم و انزجار خود را از خونخواران کودک کش صهیونیستی فریاد زدند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و روزه دار دزفول از پیرو جوان، زن و مرد از ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی با حضور در محل اعلام شده، حماسه ای پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس امسال رقم زدند.

اقشار مختلف مردم دزفول با سر دادن شعارهایی نظیر "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر صهیونیسم"، "مرگ بر انگلیس"، " اسراییل جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند" خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب اسراییل به نمایش گذاشتند.

دزفول یکصدا: مرگ بر اسراییل

شرکت کنندگان در آیین راهپیمایی روز قدس در دزفول ضمن سر دادن شعار در حمایت از انتفاضه و طوفان الاقصی، آمادگی خود را برای هر گونه کمک به مردم مظلوم فلسطین تا سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در دزفول ساعت 11 ظهر جمعه از میدان حاج مرادی این شهر تا مصلای امام علی (ع) برگزار شد و شرکت کنندگان در پایان این مسیر ضمن اجتماع در مصلای جمعه دزفول با سردادن شعار "الله اکبر" مفاد قطعنامه این راهپیمایی را مورد تایید قرار دادند.

مردم دزفول همچنین در راهپیمایی امروز یاد شهدای اخیر جنایت اسراییل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و همچنین شهید محمدحسین اثنی عشری شهید دزفولی انتفاضه فلسطین را که در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین به شهادت رسیدند گرامی داشتند.

حضور پر شور جوانان و نوجوانان در حالیکه دست نوشته هایی در حمایت از مردم فلسطین، تصاویری از رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی و پرچم های مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند و علیه اسراییل شعار می دادند شور و حال خاصی به راهپیمایی روز قدس در دزفول بخشیده بود.

دزفول یکصدا: مرگ بر اسراییل

راهپیمایی روز قدس در دیگر شهرهای اقماری دزفول از جمله صفی آباد، میانرود، شمس آباد و شهر امام با حضور مردم این شهرها برگزار شد.

به گزارش ایرنا، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه جاری، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

دزفول یکصدا: مرگ بر اسراییل

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸، مطابق با ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ پس از بمباران جنوب لبنان توسط اسرائیل، طی پیامی از مسلمانان جهان خواستند تا آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

پیش از ظهر امروز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نمازگزاران و مردم دزفول همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، بر حمایت از مردم مظلوم غزه و انتقام شهدای کنسولگری ایران در سوریه تاکید کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد. این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

رژیم جنایتکار صهیونیستی برای تلافی شکست خفت بار خود در عملیات «طوفان الاقصی»، با چراغ سبز آمریکا و کشورهای اروپایی با تخریب بیمارستان و همه زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و تاریخی و بمباران شبانه روزی نوار غزه در حال ثبت فیجع ترین نسل کشی در تاریخ است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون بیش از ۳۳ هزار فلسطینی در غزه شهید و ۷۵ هزار و ۶۶۸ نفر مجروح شدند که روزانه بر این آمار افزوده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha