۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85435831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم دزفول حماسه‌ای بزرگ در روز قدس رقم زدند

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبر: 85435831
مردم دزفول حماسه‌ای بزرگ در روز قدس رقم زدند

دزفول – ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دزفول با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر خلق حماسه ای عظیم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این شهرستان از حضور آگاهانه، پرشور و دشمن شکن مردم دیار مقاومت و پایداری ایران اسلامی در این راهپیمایی تجلیل کرد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور انقلابی و پرشور و حماسی مردم مقاوم و روزه دار دزفول نشان از ایمان، بصیرت و شناخت عمیق، دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در خط مقام عظمای ولایت مدظله العالی دارد.

این بیانیه افزوده است: مردم دزفول با پشت‌سر گذاشتن و درک ایام و لیالی پربرکت قدر، با حضور در راهپیمایی شکوهمند و با عظمت روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان، غـریو آزادی قدس شریف و فلسطین پاره پاره از یورش وحشیانه دژخیمان پلید و این پاره تن اسلام را بار دیگر سر دادند و خشم مقدس و نفرت و انزجار و برائت خود از ظلم و جور رژیم غاصب آدمکش صهیونیستی را فریاد زدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دزفول در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است: دزفول قهرمان همان شهری است که با مقاومت و ایستادگی خود رمز پیروزی را به جهانیان نشان داد و ثمرات این پایمردی اکنون در اقصی نقاط جهان بویژه غزه مظلوم و مقتدر قابل مشاهده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درفول در این بیانیه با تشکر از مردم و روزه داران ماه میهمانی خدا که خالقان اصلی این خیزش عظیم بوده و همچنین از اهتمام والا و همت ویژه همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم باشکوه، مسوولان ادارات و نهادهای دولتی، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج)، دانش آموزان و اصحاب رسانه‌ و جراید، قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: بابت این همه شور و شعور مردم همیشه در صحنه و سرافراز دزفول خداوند متعال را شاکر و بر دستان و بازوان "حماسه‌سازان روز جهانی قدس" به رسم ادب و نشانه احترام بوسه می‌زنیم و از این موهبت الهی جبهه خضوع و جبین شکر بر آستان کبریایی حضرت احدیت ساییده و شکرگزار این نعمت بزرگ الهی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸، مطابق با ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ پس از بمباران جنوب لبنان توسط اسرائیل، طی پیامی به مسلمین ایران و جهان از آنها خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

پیش از ظهر امروز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نمازگزاران و مردم دزفول همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، بر حمایت از مردم مظلوم غزه و انتقام شهدای کنسولگری ایران در سوریه تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha