انتقاد اسلامی از کارکرد نمایشی نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به انفعال و بی‌عملی سازمان‌های بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: حکومت های ظلم و جور برای غارت گری و پیشبرد اهداف پلید خود از ظرفیت‌های سازمان‌های بین المللی شکیل استفاده می‌کنند؛ آنها امروز نشان دادند که به هیچ حقوقی پایبند نیستند و این سازمان‌ها کارکردی ندارند و نمایشی بیش نیستند.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، صبح امروز (جمعه) همگام با آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

اسلامی با بیان اینکه روز قدس امسال روز قدسی متفاوت است گفت: امروز این عبارت امام خمینی(ره) که فرمودند روز قدس روز حیات دوباره اسلام است معنای دقیقی را به مردم جهان معرفی کرده است. جهان متوجه است که استانداردهای دوگانه و فریب‌کاری‌های استکبار و صهیونیسم در صحبت از حقوق بشر و آزادی هیچ گونه اعتباری ندارد.

وی ادامه داد: آنها اکنون ماهیت و چهره حقیقی خود را با وحشی گری نشان داده‌اند و به هیچ قاعده و مقرراتی پایبند نیستند.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد: اگر در گذشته فقط مسلمانان روز قدس را گرامی می‌داشتند امروز همه کشورها بر علیه اسراییل و صهیونیسم هستند، حتی در کشورهایی که خود حامی رژیم صهیونیستی هستند مردم در حال تظاهرات‌اند.

حضور رییس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز جهانی قدس

اسلامی با اشاره به انفعال و بی عملی سازمان‌های بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: حکومت های ظلم و جور برای غارت گری و پیشبرد اهداف پلید خود از ظرفیت‌های سازمان‌های بین المللی شکیل استفاده می‌کنند؛ آنها امروز نشان دادند که به هیچ حقوقی پایبند نیستند و این سازمان‌ها کارکردی ندارند و نمایشی بیش نیستند.

معاون رئیس جمهور گفت: بنابراین اگر شما قدرت و قوت نداشته باشید و نتوانید با اقتدار برای امنیت ملی و منافع ملی تلاش کنید دشمنان هرگز به هیچ حدودی بسنده نمی‌کنند و تجاوزگرانی بی حد و حصر هستند.

به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha