امام جمعه کرمانشاه: روز جهانی قدس اجازه نداد، موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تاثیرگذارترین مسأله روز قدس این بود که اجازه نداد موضوع فلسطین در جهان به فراموشی سپرده شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در آیین نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل (ره) روز جهانی قدس را به عنوان یک راهبرد ماندگار در مقابل راهبرد غربی ها قرار داد افزود: تلاش دشمن بر این بود که قدس در جهان به فراموشی سپرده شود ولی مهمترین هنر روز قدس آن بود که نگذاشت دشمنان با تبلیغات خود به این هدف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: در سایه این تدبیر هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امروز مساله فلسطین و قدس به مساله اول دنیا حتی در قلب اروپا و امریکا تبدیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه از امریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان اساس فتنه گری در دنیا یاد کرد و گفت: اسراییل که مدعی اشغال نیل تا فرات بود قصد داشت با ایجاد داعش در عراق و سوریه این کشورها را به سرزمین های اشغالی ملحق سازد ولی امروز به برکت مجاهدت ها و ایستادگی ملت ایران، مردم فلسطین با الگو قرار دادن ایران اسلامی توانست دوباره هویت خود را پیدا کرده و به راه انداختن طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی بخوبی و با شجاعت تمام قدعلم کنند.

حجت الاسلام غفوری اضافه کرد: اسراییل جنایتکار امروزه به درجه ای از خواری و ذلت افتاده است که تنها در تلاش است همین موجودیت حقیر خود را حفظ کند که آنهم نخواهد توانست و به فیض الهی در آینده ای نه چندان دور همه مسلمانان دنیا در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان اقامه نماز خواهند کرد.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم روزه دار کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز شما با این حضور و اعلام موضع و انزجار و تنفر از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بر عبادات روزه داری و نماز در این ماه مبارک و جهاد فی سبیل الله مهر تاییدی زدید.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطبه ها همچنین با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای گفت: این فناوری مهم امروزه بسیار مورد نیاز انسان ها است ولی دشمن قصد داشت با توطئه های مختلف، ملت ما را از این نعمت خدادادی که به دست دانشمندان بومی ما ایجاد شده بود محروم سازد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با موضع قاطع رهبر معظم انقلاب و ایستادگی ملت ایران امروز کشور ما جزو چند کشور اول دنیا از جهت تولید اورانیوم و فناوری های هسته ای به ویژه برای مسایل پزشکی و ایجاد چرخه سوخت تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha