نبرد طوفان الاقصی زوال پذیری اسرائیل را ثابت کرد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: نبرد طوفان الاقصی ثابت کرد اسرائیل زوال پذیر است و باید توسط جبهه مقاومت به زباله دان تاریخ سپرده شود.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی روز جمعه در سخنرانی روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان مردم شهرستان گیلانغرب در مسجد جامع با قدردانی از حضور مردم ، افزود: نامگذاری روز جهانی قدس هدیه ارزشمند امام راحل برای حفظ نگاه و توجه آزادگان عالم به قضایای دردناکی است که توسط صهیونیست بین الملل در جغرافیای فلسطین بیش از ۷۰ سال است که حاکم شده است.

وی اظهار کرد: امام راحل می دانست برای ظهور خورشید عظمای ولایت بزرگترین مانع اسرائیل است.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب گفت: نبرد طوفان الاقصی هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را درهم شکست و اسرائیل اکنون به محل فرود راکب ها و تانک ها و موشک های محور مقاومت تبدیل شده است.

وی گفت: صبر و استقامت مردم غزه آبرویی برای اسلام است به طور یقین پیروزی با جبهه حق است و امروز شاهد تقابل ایمان با کفر هستیم و جوانان امروز به فرموده رهبر انقلاب منتظر آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل خواهیم بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس با اقشار مختلف مردم در گیلان غرب از میدان جمهوری تا میدان توحید و مسجد جامع و مصلی این شهرستان برگزار شد.

مردم گیلانغرب همگام با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و "الله اکبر" را فریاد زدند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) که آزاد شدن قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha