راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای بی بدیل برای مجاهدان خط مقدم در غزه است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس پشتوانه ای بی بدیل برای مجاهدان خط مقدم در غزه و مردم غیور فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، افزود: اکنون و در کوران جنگ حماسه ساز غزه و در اوج قساوت حیوانی صهیونیست ها و در شرایطی که دشمن شکست خورده و فاجعه آفرینی می کند، راهپیمایی روز جهانی قدس اهمیت بسیار زیادی دارد.
وی اظهار کرد: اقدام تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی سطحی دیگر از طرح واشنگتن برای خروج از بن‌بست پرونده‌های موجود است و پس از شروع عملیات طوفان الاقصی کابینه نتانیاهو بارها با ترور فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان سعی کرد پای ایران را به جنگی فراگیر در منطقه خاورمیانه باز کند و به این بهانه پرونده‌های موجود خود با ایران، حزب‌الله و حماس را با کمک ایالات‌متحده و غرب ببندد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: هر بار پس از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و ترور فرماندهان ایرانی، قوه عاقله در تهران صبری راهبردی را پیشه کرد و جواب اقدامات این رژیم را نیروهای جبهه مقاومت خود در منطقه داده است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: با توجه به شرایط میدانی و بین‌المللی رژیم صهیونیستی هرگونه اقدام احساسی و ورود به درگیری مستقیم می‌تواند حکم نجات رژیم ‌صیونیستی از باتلاقی که در آن فرو رفته باشد.

او با اشاره به حال و هوای روز قدس امسال گفت: در شرایط در حال شکل‌گیری منطقه، جایگاه آمریکا در حال تنزل است، آمریکایی که روزی با یک تشر کشورها را وادار به تسلیم می‌کرد، اکنون سیلی‌خور محور مقاومت در عراق، سوریه و دریای سرخ است.
وی گفت: برگزاری مراسم روز جهانی قدس به عنوان روز بیعت با فلسطین، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین و مقاومت در غزه ایفا می‌کند.
سالروز قطع رابطه با آمریکا در ۱۹ فروردین، سالروز شهادت شهید آوینی در بیستم فروردین ماه و سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در ۲۱ فروردین از دیگر مناسبت هایی بودند که امام جمعه قصرشیرین در خطبه های امروز نمازجمعه قصرشیرین در رابطه با آن ها سخن گفت.

وی همچنین حمله تروریستی به جاسک و راسک و کشته شدن پنج نفر از برادران اهل سنت توسط تروریست ها را محکوم کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلونتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha