۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85437304
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات دو ومیدانی: هزینه اعزام ۲ دونده همدانی به مسابقات جهانی را تامین می‌کنیم

همدان- ایرنا- رئیس هیات دو ومیدانی همدان گفت: هزینه اعزام ۲ دونده همدانی ماده "پیاده روی" به مسابقات جهانی ترکیه را تامین می‌کنیم.

مسعود بنوان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: فدراسیون در کمال ناباوری اعلام کرد که نمی‌تواند هزینه اعزام این ۲ دونده را تامین کند در حالیکه این دونده ها با کوله باری از تجربه و افتخار برای کشورمان، قرار است راهی این مسابقات شوند.

وی بیان کرد: حمیدرضا زورآوند و آرین شاه ملکی باید برای ارتقا رنکینگ خود در میادین مهم بین‌المللی شرکت کنند و این رتبه ملاک کسب سهمیه ورودی المپیک است.

بنوان اضافه کرد: مسابقات دو ومیدانی جهان اردیبهشت ماه امسال در ترکیه برگزار می‌شود و در تلاش هستیم تا هر ۲ دونده را اعزام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعزام این ۲ دونده هر چند متحمل هزینه‌های بالا است اما ارزش و جایگاه آنها بیش از این‌ها است و اعزام می‌کنیم.

بنوان یادآور شد: همچنین زورآوند و شاه ملکی قرار است در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) اعزام شوند تا رنکینگ خود را در رتبه جهانی ارتقا بدهند.

وی با اشاره به اینکه زورآوند و شاه ملکی نفر اول و دوم رشته پیاده روی کشور هستند و زورآوند سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را دارد، گفت: حمایت از قهرمانان را وظیفه خود می‌دانیم هر چند فدراسیون نیز باید نگاه عدالت محور به آن‌ها داشته باشد.

استان همدان دارای بیش از هفت هزار دونده در رشته‌های مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha