۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85429240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رکوردگیری ستارگان پیاده روی کشور در همدان + فیلم

۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبر: 85429240
رکوردگیری ستارگان پیاده روی کشور در همدان + فیلم

همدان- ایرنا- رئیس هیات دو ومیدانی همدان گفت: ستارگان و قهرمانان ورزش پیاده روی کشور با پیمودن مسیر ۱۰ کیلومتری، زیر نظر داوران هیات دو ومیدانی این استان اقدام به رکوردگیری کردند.

مسعود بنوان روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این برنامه با هدف ارزیابی وضعیت آمادگی مدعیان قبل از برگزاری بازی های المپیک، آماده سازی دونده ها برای حضور در مسابقات بین المللی در سال جاری و نیز ارتقا سطح رکوردها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه رکوردگیری از قهرمانان پیاده روی به میزبانی پیست تارتان ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، افزود: در این رکوردگیری حمید زورآوند نماینده ایران در المپیک ریو، رکورددار بزرگسالان و قهرمان چند ساله و بی رقیب کشور، آرمین شاه ملکی رکورددار جوانان و عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات نوجوانان جهان، امیرحسین اسدی منش رکورددار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیای میانه در تاشکند و سایر قهرمانان حضور داشتند.

رئیس هیات دو ومیدانی همدان یادآور شد: رکوردهای به دست آمده توسط این قهرمانان با توجه به سرمای هوا و ماه مبارک رمضان تحسین برانگیز بود.

وی با اشاره به اینکه ️همدان مهد پیاده روی کشور است، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسوولان فدراسیون و استان همدان توان کسب نشان های رنگارنگ را در میادین مهم بین المللی داریم.
استان همدان دارای هفت هزار دونده در مواد مختلف رقابتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha