عزم جدی پولادمرد ایرانی برای فتح پاریس + فیلم

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای دسته ۸۹ کیلوگرم در پیکارهای وزنه‌برداری ۲۰۲۳ قهرمانی جهان یک روز پس از جام جهانی، تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک پاریس در همان کشور تایلند آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، میرمصطفی جوادی وزنه‌بردار دسته ۸۹ کیلوگرم کشورمان که روز شنبه موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد، بدون حتی یک روز استراحت از روز یکشنبه تمرینات خود را برای حضور در المپیک پاریس آغاز کرد.

کادر فنی با در نظر گرفتن این موضوع که ۱۱۰ روز تا شروع رقابت‌های المپیک باقی مانده، اجازه استراحت کردن به جوادی را نداد تا این وزنه‌بردار، یک روز پس از پایان رقابت خود در جام جهانی وزنه‌برداری، از پوکت برای حضور قدرتمندانه در پاریس استارت بزند.

جوادی تا روز پنجشنبه به تمرینات خود در پوکت ادامه می‌دهد و بعد از بازگشت تیم به تهران، همراه با دیگر نفرات المپیکی وزنه‌برداری ایران دور جدید تمرینات خود را برای حضور در المپیک پاریس از سر خواهند گرفت.

میرمصطفی جوادی با رکورد ۳۸۴ کیلوگرم که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ ریاض کسب کرد به عنوان پنجمین وزنه‌بردار برتر دسته ۸۹ کیلوگرم جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست آورد.

امروز (سه‌شنبه) رضا دهدار در دسته ۱۰۲ کیلوگرم در جام جهانی وزنه‌برداری به روی تخته خواهد رفت. علی داودی و آیت شریفی نمایندگان فوق‌سنگین کشورمان نیز روز پنجشنبه در این پیکارها به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha