۶۶۰خانواده‌ دارای سه و چهار فرزند در فارس، تخفیف فروش انشعاب برق گرفتند

شیراز-ایرنا-اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۶۰ خانواده دارای سه و چهار فرزند در استان فارس مشمول تخفیفات فروش انشعاب برق شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرسول تحفه در این باره افزود:به منظور اجرای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های کلی این قانون، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدماتی را هم برای مشترکان و هم برای پرسنل خود در نظر گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به الزام قانون برای مشترکان برق دارای سه فرزند زیر بیست سال، تخفیف ۵۰درصدی و برای مشترکان دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال تخفیف ۷۰ درصدی فروش انشعاب برق در نظر گرفته شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال گذشته ۴۸۹ مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر ۱۶میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال به خانواده های دارای سه فرزند و ۱۷۱مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و ۵۶ میلیون ریال به خانواده‌های دارای حداقل چهار فرزند تعلق گرفت که در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ۶۶۰ خانواده از تخفیفی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۸۴میلیون ریال بهره مند شدند.

وی تخصیص یک روز مرخصی در سالروز ازدواج، پرداخت سقف وام خارج از نوبت به پرسنلی که ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم می شوند، تخصیص چهار ماه دورکاری به بانوان باردار در ماه های آخر بارداری را از جمله تسهیلات در نظر گرفته برای پرسنل شرکت عنوان و ابراز امیدواری کرد که انجام این اقدامات بتواند ضمن جلب رضایت مشترکان نقش مهمی در توجه به امر مهم فرزندآوری و ایجاد نسل جوان و شاداب کشور داشته باشد.

۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ بود که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جلسه کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و پس از آن نیز در ۲۴آبان ماه همان سال توسط رییس جمهور ابلاغ شد.

بدین ترتیب جوانی جمعیت و جلوگیری از پیری کشور به عنوان یکی از ضرورت‌های کلان جامعه و مهمترین رویکرد مدیران در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha