۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۳۸
کد خبر: 85439347
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار خمین: رسانه بهترین ابزار برای توسعه شهرستان است

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: رسانه بهترین ابزار و ظرفیت بی نظیر برای توسعه شهرستان است که باید از آن به بهترین نحو برای تحقق سیاست‌ها و اهداف توسعه‌ای استفاده کرد.

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش شامگاه دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه و مدیران شبکه های مجازی خمین در بخشداری بخش کمره این شهرستان، افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی این بوده که در هر زمینه ای یک الگو برای مخاطبان و مردم معرفی کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی، ادامه داد: شهید آوینی سالها قبل، ارزش کار تبلیغی و رسانه ای را نشان داد و با شناسایی مشکل فرهنگی جامعه یک الگوی فرهنگی ارائه کرد.

کمانکش با تاکید بر بازتاب مناسب ظرفیت های شهرستان،‌ تاکید کرد: اصحاب رسانه و فضای مجازی خمین موارد مثبت و منفی شهرستان را کنار هم انعکاس دهند چراکه تاکید صرف بر موارد منفی موجب بی اعتمادی شهروندان می شود.

فرماندار خمین افزود: رسانه های مجازی شهرستان مطالبات را به شکل عمومی پیگیری کنند و از انعکاس آنها به شکل خصوصی و شخصی اجتناب نمایند.

کمانکش با اشاره به تاثیر انکارناپذیر رسانه بر فرهنگ جامعه، گفت: رسانه ها نقش مهمی در توسعه و ارتقای فرهنگ و دانش عمومی دارند و با ارتقای سواد رسانه‌ باید از این ظرفیت برای توسعه فرهنگی و ارتقای دانش مردم گام‌های جدی برداریم.

وی گفت: تنها دغدغه همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای و مجازی شهرستان به رغم تفاوت در دیدگاه و سلیقه، کمک به کاهش مشکلات مردم است.

بخشدار بخش کمره خمین نیز در این نشست، گفت: کار خبرنگاران در شرایطی که فضای مجازی گسترش یافته بسیار سخت است.

محمد محمدی افزود: خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان بازگو کننده مشکلات و مسائل شهرستان هستند و از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای توسعه و رشد همه جانبه بخش کمره استفاده خواهد شد.

شهرستان خمین یکی از شهرستان‌های استان مرکزی با دو بخش به نام‌های مرکزی و کمره بوده و شهر خمین مرکز این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha