بیش از ۳۰ هزار نفر از پویش "زندگی با آیه‌ها" در اردبیل استقبال کردند

اردبیل - ایرنا - مسئول امور رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شمار شرکت کنندگان در پویش معنوی "زندگی با آیه‌ها" در ماه رمضان در این استان از ۳۰ هزار نفر فراتر رفته است و به ۱۸۰ نفر از برندگان آن، طی همایشی هدایایی اهدا خواهد شد.

علی دژبانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای پویش "زندگی با آیه‌ها" با هدف تحقق جهاد تبیین قرآنی، گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی در بین مردم از اول ماه مبارک رمضان در استان اردبیل آغاز شده بود.

وی افزود: در پویش زندگی با آیه‌ها، با قرآن به عنوان کتاب زندگی، بیشتر از ماه‌های دیگر انس گرفته می‌شود و با خوانش و درک عمیق تر ۳۰ آیه نورانی در طول ماه مبارک رمضان، معارف و حکمت‌های بیشتری از دریای مفاهیم و معلومات قرآنی به دست آمد.

مسئول امور رسانه ای اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: علاقه‌مندان با ارسال عدد پنج به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ در این پویش شرکت می‌کردند و جشنواره ملی ایده‌های خلاقانه زندگی با آیه‌ها همچنان در حال اجراست و علاقه‌مندان می‌توانند نظر خود در خصوص چگونگی تبدیل فرازهای مهم قرآنی و آیات مورد نیاز جامعه امروز به گفتمان مردمی را در قالب ایده‌های خلاقانه ارائه دهند و در این فرهنگ‌سازی ارزشمند مشارکت کنند.

دژبانی همچنین گفت: علاقه‌مندان به جشنواره ملی ایده‌های خلاقانه زندگی با آیه‌ها تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ایده‌های جذاب و خلاقانه برای گفتمان کردن آیات و فرازهای کلیدی قرآن در زندگی را به آدرس https://survey.porsline.ir/s/۷Ecg۵JL ارسال کنند و تا سقف یک میلیارد ریال از حمایت مالی برای اجرایی کردن ایده‌ها بهره‌مند شوند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و از پیشینه تاریخی و فرهنگی قابل‌توجهی برخوردار است و حافظان، تالیان و فعالان قرآنی زیادی در مرکز و شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha