شرایط تیم ملی برای حضوری پرقدرت در جام ملت‌ها مهیاست

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: ایران مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است و همه شرایط تیم ملی برای حضوری پرقدرت در جام ملت‌ها محیا است.

به گزارش ایرنا، محمد کشاورز روز سه‌شنبه در مورد حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان و کادر فنی از کیفیت خوبی برخوردارند و فدراسیون فوتبال در حد توان از این تیم حمایت کرده است.

وی با اشاره به حریفان تیم ملی ایران در جام ملت‌ها تصریح کرد: هر بازی چالش‌ و مشکلات خود را دارد ولی اعتقاد من این است که ما یک سر و گردن از بقیه تیم های آسیایی بالاتر هستیم و با همه احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائلم اما ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی است و به امید خدا این برتری در این دوره از بازی ها اثبات خواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد کیفیت بازیکنان حاضر در تیم ملی باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت چرا که سرمربی با توجه به تاکتیک و برنامه های خود، بازیکنان را انتخاب می‌کند.

کشاورز در مورد حضور پر شمار بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند در تیم ملی یادآور شد: عملکرد و آمادگی فوق العاده ای که بازیکنان تیم گیتی پسند در فصل گذشته داشتند سرمربی تیم ملی رو مجاب کرد که نفرات بیشتری از این تیم انتخاب کند.

وی تاکید کرد: گیتی پسند یک باشگاه تمام حرفه ای است که همیشه حامی تیم ملی فوتسال بوده و شخص خود من نیز همواره حامی و حمایتگر تیم ملی بوده‌ام و همیشه منافع ملی برای ما اولویت داشته چه بازیکنان گیتی پسند و چه بازیکنان سایر تیم ها باید بتوانند یار و یاور تیم ملی باشند و پرچم ایران را بالا نگه دارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در جواب به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص انتقام از ژاپن بابت شکست ۲ سال قبل تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: ژاپن تیم خوبی است ولی در قد و قواره ای نیست که ما بخواهیم از این تیم انتقام بگیریم، امیدوارم با بازی‌های درخشان، ژاپن و سایر تیم های آسیایی را شکست دهیم و مقتدرانه قهرمان آسیا شویم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین‌ماه در جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شود تا علاوه بر پس گرفتن قهرمانی از ژاپن، سهمیه حضور در جام جهانی را نیز به دست آورد.

تیم فوتسال گیتی پسند در سال ۱۴۰۲ در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمان لیگ برتر فوتسال مردان ایران شد. این تیم با ۳۸ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ و باکسب ۷۳ امتیاز از ۲۶ بازی، رکورد جدید بالاترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرد.

تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند تاکنون پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال آسیا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha