۱۶ دستگاه ناوگان اورژانس ویژه عید سعید فطر در مشهد فعال است

مشهد- ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۶ دستگاه ناوگان اورژانس ۱۱۵ شامل آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و بالگرد برای امدادرسانی احتمالی به زائران و مجاوران در عید سعید فطر ویژه داخل و اطراف حرم مطهر رضوی در حالت آماده باش هستند.

دکتر علی یزدانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مأموریت ویژه روز عید سعید فطر بیش از ۵۰ تکنسین اورژانس مشهد به همراه ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی مستقر هستند.

وی ادامه داد: همچنین در این مأموریت‌ها ۳۰ تکنسین دیگر هم در قالب استقرار اورژانس در سایر نقاط شبکه بهداشت و درمان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای این ایام برنامه‌ریزی شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مأموریت ویژه روز عید سعید فطر اورژانس این دانشگاه از ابتدای صبح روز عید فطر تا بعد از نماز در تمامی محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر، به‌ویژه داخل و اطراف حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود و نیروها و تجهیزات این مجموعه در محل‌های معین شده مستقر هستند تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی کنند.

یزدانی با ذکر این نکته که همه ساله یکی از پرجمعیت‌ترین نمازها را در نماز عید سعید فطر حرم مطهر رضوی شاهد هستیم افزود: به همین جهت اورژانس ۱۱۵ مشهد در این روز خاص میزان استقرار نیروها و تجهیزات خود را در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی افزایش داده‌ است تا در صورت نیاز به نمازگزاران عید سعید فطر خدمت‌رسانی سریع و به‌موقع کند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha